wypełniacze

Czas trwania zabiegu: 45 minut

Zadzwoń do nas i umów się na wizytę:

Co jest charakterystyczną oznaką starzenia się skóry?

Gdy przybywa nam lat, skóra traci jędrność przez zmniejszenie ilości kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Ale nie tylko – w obrębie twarzy zmniejsza się ilość tkanki tłuszczowej, a potem też objętość kości. Co widzisz w lustrze? Skóra robi się cieńsza, odwodniona, co raz bardziej widoczne są kurze łapki i zmarszczki przy ustach, a policzki stają się zapadnięte.

Nadmierna ekspozycja na słońce nie pomaga, genetyczne uwarunkowania (dzięki mamo i tato) oraz niewłaściwe nawyki (alkohol, papierosy, dieta, niedobór snu itd.) tylko przyśpieszają te procesy. Powierzchownie działające kosmetyki nie wystarczą.

Starzenie się jest nieuchronne i nie ma w tym nic złego!
Mamy jednak sposoby na to, żeby twoja skóra zachowała młodzieńczy blask i świeżość.

Przede wszystkim – mistrzowie, czyli wypełniacze.
To preparaty o żelowej konsystencji, głównie kwasu hialuronowego, które wstrzykuje się pod skórę w miejscach potrzebujących większej czułości i troski.

To jedne z najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej i skuteczna alternatywa dla drogich zabiegów chirurgii plastycznej.

Co jest charakterystyczną oznaką starzenia się skóry?

Wygładzą linie wokół nosa i ust
Dadzą pełniejsze i większe usta
Poprawią symetrię i kształt twarzy
Wymodelują żuchwę, policzki, nos i brodę
Zredukują zmarszczki i cienie pod oczami
Przywrócą objętość zapadniętym policzkom

Co nam robią wypełniacze?

Wypełniacze nie tylko pozwalają nam odbudować utraconą objętość i chronią skórę przed pogłębianiem się zmarszczek. Skutecznie redukują asymetrię twarzy przez zrównoważenie objętości, a także pozwalają podkreślić atuty naszej urody.
Dzięki temu wszystkiemu twarz staje się atrakcyjniejsza, młodsza i „bardziej wypoczęta”.

Z czego są zrobione?

Kwas hialuronowy, to substancja, która naturalnie występuje w skórze. To dzięki niej skóra jest napięta i nawilżona. Występuje on również w różnych kosmetykach nawilżających.

W przypadku wypełniaczy ma on formę żelu o różnej gęstości, przyleganiu do tkanek i twardości w zależności od wskazania i miejsca podania.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Czy to zabieg dla mnie?

Jeśli nie posiadasz żadnego z poniższych przeciwskazań, to TAK!

Przeciwwskazania:

– cierpisz na niektóre choroby autoimmunologiczne (skonsultuj z lekarzem);
– infekcje skóry;
– alergia na składniki preparatu czy miejscowe znieczulenie;
– przyjmujesz leki, które skutkują zwiększonym krwawieniem;
– masz choroby autoimmunologiczne;
– jesteś w ciąży;
– masz mniej niż 18 lat;

Czy to boli?

Nie będziemy oszukiwać, że ani trochę.
Choć często zdarzają się pacjenci, którzy nie odczuwają żadnego bólu, są też tacy, którzy wymagają większego znieczulenia.
Dokładamy wszelkich starań, żeby ograniczyć ból do minimum.

Co się dzieje po zabiegu?

Możesz odczuć nieznaczny dyskomfort, tkliwość, pieczenie bądź lekkie opuchnięcie. Jednak nie jest to regułą.
Jeśli będziesz odczuwać ból, polecamy tabletki przeciwbólowe oraz zimne okłady na bolesne miejsce. Mogą też pojawić się drobne siniaki. Przez ok dobę po zabiegu lepiej nie nakładaj makijażu.

Najczęściej jednak ból jest niewielki, a ślady po nakłuciach szybko znikają i bez zakłopotania możesz spacerować ulicą.

Jak długo utrzymują się efekty?

Od 6-12 miesięcy; wszystko zależy m.in. od szybkości twojego metabolizmu. U każdego jest on inny, a co za tym idzie także trwałość wypełniacza w skórze.

Zwykle powtarzamy wypełnienie co roku.

Jakie są skutki uboczne?

Każdy zabieg potencjalnie niesie za sobą ryzyko; o wszystkim (wszystkich powikłaniach) opowiemy Ci podczas konsultacji.

Skutkami ubocznymi zabiegów mogą być świąd, pieczenie, opuchnięcie, siniaki, czy tkliwość w ostrzykniętym miejscu.